Ne feledd, a Mobilbarlang az általad vásárolt készülékre a vásárlástól számított akár 36 hónap, de minimum 12 hónapra érvényes jótállást biztosít. Amennyiben a vásárlástól számított, a termékre vonatkozó jótállási időn belül garanciális problémába ütközöl, és szeretnéd megjavíttattani a készüléket kérjük, küldd el nekünk az alábbi utasításokat követve.
A fontosabb információk
- A káresemény bekövetkezését, de legkésőbb a tudomásra jutásod után haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentened (munkanapokon 9 és 17 óra között) az alábbi elérhetőségeink egyikén:
- A készülék visszaküldése előtt bizonyosodj meg róla, hogy eltávolítottad az iCloud/Google fiókot és visszaállítottad a telefon gyári beállításait.
Kérjük, hogy a telefonhoz a javítás során ne küldj tartozékokat, mivel ezek visszaküldését nem tudjuk garantálni. Bizonyosodj meg róla, hogy a SIM kártyádat eltávolítottad a készülékből, mert bármilyen hozzád tartozó dolgot csak térítés ellenében tudunk újra visszaküldeni hozzád.
Ezek után:
Bizonyosodj meg róla, hogy a fenti űrlapon az adataidat pontosan töltötted ki, mivel ez alapján generáljuk a futárcímkét, amivel a GLS fel tudja venni Nálad a visszaküldendő terméket.
Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha telefonra csak és kizárólag rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén vállalunk garanciát, vízkár, törés, törött kijelző esetén a Mobilbarlang garancia érvényét veszti.