Eladás
Feladás előtt kérjük, csomagold be jó alaposan a készüléket, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. Ez könnyen megoldható a készülék saját dobozát és egy párnázott buborék borítékot használva.
Fontos! Neked csak és kizárólag a termék tartozékok nélküli becsomagolásáról kell gondoskodnod, a GLS címkét a futár fogja vinni neked.
Fontos! Neked csak és kizárólag a termék tartozékok nélküli becsomagolásáról kell gondoskodnod, a GLS címkét a futár fogja vinni neked.
Miután a weboldalunk ADD EL menüpontjában elküldted az ajánlatkérési űrlapot, az általunk ajánlott
összeget elfogadtad és átadtad a GLS futárszolgálatnak a becsomagolt készülékedet csupán 1-2 munkanapot vesz igénybe, amíg a csomagod megérkezik hozzánk.
Miután megkaptuk a készüléket, 1-3 munkanapon belül szervizes kollégánk bevizsgálja, hogy állapota valóban megfelel az általad leírtaknak. Ha a telefon állapota megegyezik az
általad megadott adatokkal, akkor a kifizetést már utaljuk is közvetlenül a bankszámládra, anélkül, hogy további értesítést küldenénk. Ha a készülék állapota eltér az általad leírtaktól, akkor
frissített ajánlattal felvesszük veled a kapcsolatot, amelyet akár rögtön el is fogadhatsz és elindítjuk a kifizetést. Amennyiben ezt az ajánlatot nem fogadod el ingyenesen visszaküldjük számodra a készüléket.
Az első lépés a weboldalunkon található űrlap kitöltése: link
Amint az űrlap megérkezett hozzánk elkészítjük számodra az árajánlatot, amit a megadott e-mail címedre fogunk elküldeni. Ha ez az ajánlat megfelelő számodra már csak ki kell töltened a bankszámlaszámod, ahová szeretnéd, hogy a készüléked díját utaljuk, valamint a csomagcímkét az elszállítási adatokkal, vagyis hol vegye fel a futár a csomagodat. Ezután gondosan csomagold be a készülékedet a tartozékai nélkül (töltőt, fülhallgatót, tokot vagy egyéb kiegészítőt nem kell csomagolnod hozzá, ezek nem árképző tényezők). A szállítási díjat mi álljuk, neked költséged az eladás során nem lesz. A telefon szállítása 1-2 munkanapot vesz igénybe. Miután megkaptuk telefonodat, szervizes kollégánk 1-3 munkanapon belül bevizsgálja. Ha a telefon állapota megegyezik az általad megadott adatokkal, akkor a kifizetést már utaljuk is közvetlenül a bankszámládra, anélkül, hogy további értesítést küldenénk. Ha a készülék állapota eltér az általad leírtaktól, akkor frissített ajánlattal felvesszük veled a kapcsolatot, amelyet akár rögtön el is fogadhatsz és elindítjuk a kifizetést. Amennyiben ezt az ajánlatot nem fogadod el ingyenesen visszaküldjük számodra a készüléket.
A számodra küldött kezdeti árajánlat a postaládádba való érkezéstől számított 2 hétig érvényes, ezért kérjük ezen az időn belül küldd el nekünk a készülékedet, amennyiben szeretnéd eladni.
Amint az űrlap megérkezett hozzánk elkészítjük számodra az árajánlatot, amit a megadott e-mail címedre fogunk elküldeni. Ha ez az ajánlat megfelelő számodra már csak ki kell töltened a bankszámlaszámod, ahová szeretnéd, hogy a készüléked díját utaljuk, valamint a csomagcímkét az elszállítási adatokkal, vagyis hol vegye fel a futár a csomagodat. Ezután gondosan csomagold be a készülékedet a tartozékai nélkül (töltőt, fülhallgatót, tokot vagy egyéb kiegészítőt nem kell csomagolnod hozzá, ezek nem árképző tényezők). A szállítási díjat mi álljuk, neked költséged az eladás során nem lesz. A telefon szállítása 1-2 munkanapot vesz igénybe. Miután megkaptuk telefonodat, szervizes kollégánk 1-3 munkanapon belül bevizsgálja. Ha a telefon állapota megegyezik az általad megadott adatokkal, akkor a kifizetést már utaljuk is közvetlenül a bankszámládra, anélkül, hogy további értesítést küldenénk. Ha a készülék állapota eltér az általad leírtaktól, akkor frissített ajánlattal felvesszük veled a kapcsolatot, amelyet akár rögtön el is fogadhatsz és elindítjuk a kifizetést. Amennyiben ezt az ajánlatot nem fogadod el ingyenesen visszaküldjük számodra a készüléket.
A számodra küldött kezdeti árajánlat a postaládádba való érkezéstől számított 2 hétig érvényes, ezért kérjük ezen az időn belül küldd el nekünk a készülékedet, amennyiben szeretnéd eladni.
Mielőtt elküldenéd nekünk eladó telefonodat, első lépésként győződj meg róla, hogy eltávolítottad a bejelentkezett fiókot a készülékről.
iOS eszközök esetén:
iOS eszköz esetében a Beállítások menü legalján találod a Kijelentkezést.
Android eszközök esetén:
Androidos készülékek esetében többnyire a Beállítások - Fiókom menüpontban van a Kijelentkezés lehetőség.
Amennyiben segítségre van szükséged a kijelentkezéssel kapcsolatban, keresd kollégáinkat az ügyfélszolgálaton:
info@mobilbarlang.hu
+36163-33954
Második lépésként minden adatodat törölni kell a készülékről. Ennek egyszerű módja:
iOS eszközök esetén:
Menj az eszköz beállításaihoz -> általános -> reset vagy gyári beállítások visszaállítása (mielőtt ezt megtennéd, ne felejts el biztonsági másolatot készíteni az adatokról az iCloudban)
Android eszközökhöz esetén:
Beállítások -> írd be a beállításokba a „gyári beállítások visszaállítása” vagy „alaphelyzetbe állítás” parancsot
Amennyiben ezt a két pontot teljesíted, hozzánk már teljesen adatmentesen érkezik meg a telefon. Amennyiben ezeket elfelejted megtenni, mi minden esetben töröljük az adataidat és visszaállítjuk a alaphelyzetbe a készülékeket, így utólagosan az adataidat már nem kérheted tőlünk.
iOS eszközök esetén:
iOS eszköz esetében a Beállítások menü legalján találod a Kijelentkezést.
Android eszközök esetén:
Androidos készülékek esetében többnyire a Beállítások - Fiókom menüpontban van a Kijelentkezés lehetőség.
Amennyiben segítségre van szükséged a kijelentkezéssel kapcsolatban, keresd kollégáinkat az ügyfélszolgálaton:
info@mobilbarlang.hu
+36163-33954
Második lépésként minden adatodat törölni kell a készülékről. Ennek egyszerű módja:
iOS eszközök esetén:
Menj az eszköz beállításaihoz -> általános -> reset vagy gyári beállítások visszaállítása (mielőtt ezt megtennéd, ne felejts el biztonsági másolatot készíteni az adatokról az iCloudban)
Android eszközökhöz esetén:
Beállítások -> írd be a beállításokba a „gyári beállítások visszaállítása” vagy „alaphelyzetbe állítás” parancsot
Amennyiben ezt a két pontot teljesíted, hozzánk már teljesen adatmentesen érkezik meg a telefon. Amennyiben ezeket elfelejted megtenni, mi minden esetben töröljük az adataidat és visszaállítjuk a alaphelyzetbe a készülékeket, így utólagosan az adataidat már nem kérheted tőlünk.
Felteszünk néhány kérdést a készüléked állapotával kapcsolatban. Ezután a PhoneCheck alkalmazás átvizsgálja telefonod, majd tudományos pontszámot és árat generál a pontos állapota alapján. Ezt követően „elvi” ajánlatot teszünk, amelyet megerősítünk, amint ténylegesen megkaptuk a telefont, és lehetőségünk nyílik arra, hogy magunk is megvizsgáljuk. Ha a végső árajánlat végül alacsonyabb lesz, három munkanapod van arra, hogy igent vagy nemet mondjon. Ha az ajánlatot végül nem fogadod el, 7 napon belül visszaküldjük Neked a telefont anélkül, hogy egy fillért is felszámítanánk.
Az iCloud-fiók eltávolítása gyors és egyszerű. Megteheted közvetlenül a készülékről vagy az iCloud webhelyről is távoli eléréssel.
AZ ICLOUD ELTÁVOLÍTÁSA:
1. Érintsd meg a 'Beállítások' elemet a kezdőképernyőn -> majd kattints a saját nevedre vagy a legfelül szereplő képre
2. Érintsd meg az iCloud elemet, görgess le, és érintsd meg a 'Find my' vagy 'iPhone keresése' menüpontot -> kapcsold ki a csúszka húzásával ekkor kérni fogja a jelszavadat
3. Add meg Apple ID jelszavadat, és fejezd be a kikapcsolást
4. Majd érintsd meg az „Apple ID” elemet a bal felső sarokban, és lépj vissza
5. Görgess le a menü legaljára, és érintsd meg a Kijelentkezés elemet
6. Add megújra APPLE ID jelszavadat, és érintse meg a Kijelentkezés gombot
AZ ANDROID ELTÁVOLÍTÁSÁHOZ
1. Nyisd meg a Beállításokat, majd érintse meg a „Felhő és fiókok” elemet
2. Válaszd ki az ÖSSZES fiókot, beleértve a Google és Samsung fiókokat is.
3. Érintse meg a három pontot a jobb felső sarokban, és kattintson a "Fiókok eltávolítása" gombra.
4. Érintse meg a „Fiók eltávolítása” lehetőséget.
Nagyon fontos, hogy ne felejtsd el eltávolítani az iCloud-fiókot az eszközről, mielőtt elküldöd nekünk, különben nem tudjuk feldolgozni megrendelését, és tovább tart, amíg megkapod a pénzt.
AZ ICLOUD ELTÁVOLÍTÁSA:
1. Érintsd meg a 'Beállítások' elemet a kezdőképernyőn -> majd kattints a saját nevedre vagy a legfelül szereplő képre
2. Érintsd meg az iCloud elemet, görgess le, és érintsd meg a 'Find my' vagy 'iPhone keresése' menüpontot -> kapcsold ki a csúszka húzásával ekkor kérni fogja a jelszavadat
3. Add meg Apple ID jelszavadat, és fejezd be a kikapcsolást
4. Majd érintsd meg az „Apple ID” elemet a bal felső sarokban, és lépj vissza
5. Görgess le a menü legaljára, és érintsd meg a Kijelentkezés elemet
6. Add megújra APPLE ID jelszavadat, és érintse meg a Kijelentkezés gombot
AZ ANDROID ELTÁVOLÍTÁSÁHOZ
1. Nyisd meg a Beállításokat, majd érintse meg a „Felhő és fiókok” elemet
2. Válaszd ki az ÖSSZES fiókot, beleértve a Google és Samsung fiókokat is.
3. Érintse meg a három pontot a jobb felső sarokban, és kattintson a "Fiókok eltávolítása" gombra.
4. Érintse meg a „Fiók eltávolítása” lehetőséget.
Nagyon fontos, hogy ne felejtsd el eltávolítani az iCloud-fiókot az eszközről, mielőtt elküldöd nekünk, különben nem tudjuk feldolgozni megrendelését, és tovább tart, amíg megkapod a pénzt.
A legegyszerűbb, ha felveszed a kapcsolatot a szolgáltatóval, ahol a készüléket vásároltad. Amennyiben a részletfizetés már lejárt és személyesen az előfizető kéri, a szolgáltató ingyenesen függetleníti a készüléket. Ennek másik módja egy telefonszerviz felkeresése.
Igen, de csak abban az esetben, ha a csomagod még nem került feladásra az eredetileg megadott szállítási móddal vagy az eredeti címre. Kérjük minél előbb értesítsd ügyfélszolgálatunkat ilyen esetben.